
SWIS, het innovatieve Leidse internetbureau, is de komende drie jaar de trotse hoofdsponsor van de hele marathon van de Leiden Marathon. De iconische afstand van 42 kilometer gaat voortaan door het leven als ‘De 42 van SWIS’. Directeur en eigenaar Matthias Snoei ondertekende de sponsorovereenkomst samen met Tjeerd Scheffer, organisator van de Leiden Marathon.
SWIS is gespecialiseerd in het ontwikkelen van digitale oplossingen en websites die bijdragen aan een betere online wereld. Het bedrijf heeft al 25 jaar een sterke binding met Leiden en draagt graag bij aan de lokale gemeenschap. “Als Leids bedrijf vinden wij het fantastisch om op deze manier iets terug te doen voor de stad”, zegt Matthias Snoei. “De marathon verbindt mensen en heeft een positieve maatschappelijke impact, en dat is precies wat wij belangrijk vinden en waar wij ook met onze digitale oplossingen aan bijdragen. We kijken ernaar uit om de komende jaren samen te werken aan een nog mooier evenement.”
TROTS
De Leiden Marathon is trots op de samenwerking met SWIS. “Wij zijn verheugd om SWIS als hoofdsponsor te verwelkomen”, zegt Tjeerd Scheffer. “Hun innovatieve en vooruitstrevende karakter past perfect bij de dynamiek van onze marathon. Dankzij deze samenwerking kunnen we het evenement verder laten groeien en nog meer lopers een geweldige ervaring bieden.”
De 42 van SWIS wordt tijdens de komende editie van de Leiden Marathon voor het eerst onder deze naam gelopen. De organisatie en de nieuwe hoofdsponsor kijken vol enthousiasme uit naar een sportieve en succesvolle samenwerking.
Recente reacties